reklama

Nerozumiem hokeju. Ale aj tak ďakujem.

Nie som ktovieaký hokejový fanúšik. Ani tento šport extra nesledujem, ale páčila sa mi atmosféra posledných dní. Ako sa všade preberalo ako hrali naši, každý špekuloval, či tréner vymení nášho brankára a či ostanú útočníci v rovnakej formácii. Pravá hokejová nálada. Až mi je ľúto, že sa to skončilo, že už na mňa nebudú trúbiť autá, ktoré rovnako ako ja, vyvesili slovenské vlajky a ozdobili slovenskými farbami zrkadlá. Že  už opadlo to vzrušenie z boja a hry.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Naši nakoniec nepostúpili do štvrťfinále. Nezískali vytúžený kov, ale napriek tomu si myslím, že im máme poďakovať. Celý čas som mala totiž pocit, že robili, čo mohli. Videla som Mira Šatana ako si zo zúfalstva sám nastrelil puk a bežal za ním, lebo nemal komu prihrať, videla som Jožka Stümpela ako bojoval o každú piaď a nedarilo sa mu a nakoniec som videla Paľa Demitru plakať. Zo sklamania, že nám to nevyšlo a že ak nám to vyjde nabudúce, on už pri tom nebude. Z bezmocnosti, pretože sme na to mali, ale priveľmi sme chceli. Tak ako aj Česi  v semifinále. Priveľká túžba vyhrať akosi brzdí korčule a zneisťuje mušku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nerozumiem hokeju. Neviem aký je rozdiel medzi ofsajdom a zakázaným uvoľnením. Ale som rada, že sa u nás konal tento šampionát. Všetci sme verili, dúfali a držali našim palce. Boli sme vzrušení, chvíľami nadšení a plní nádejí. Naši síce prehrali, ale so cťou. Výhra vždy nemusí byť to najdôležitejšie. Góly sa strieľajú, víťazstvá striedajú prehry. Ale emócie ostávajú. A za tie ďakujem.

Lenka Fábryová

Lenka Fábryová

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Rada píšem. Príbehy, poviedky, úvahy, recenzie. Publikujem aj na www.gretafabry.sk, na instagrame, FBa na youtoube kanáli : Audiopríbehy Gréty Fábryovej.Práve mi vychádza kniha DO NEBA MA NEVEZMÚ Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu