reklama

... od skúmaviek k písaniu kníh

Spisovateľom sa človek nerodí, spisovateľov sa stáva. Postupne, plynutím rokov a popísaných papierov, nájde svoj hlas, svoj štýl a optiku, ktorú chce zdieľať s čitateľmi. Je to dlhý proces.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ako vyštudovaná molekulárna biologička pracujúca v odbore klinického skúšania liekov, som sa roky venovala svojej profesii.

Pipetovanie
Pipetovanie (zdroj: Pixabay)

A popri tom som písala. Na zdrapy papierov, na okraje poznámkových blokov a diárov. Ani som tomu nevenovala pozornosť. Množstvo príbehov a myšlienok som takto stratila a zahodila, vychádzali zo mňa akosi automaticky.

Až neskôr som pochopila, že písanie mi veľmi pomáha. Môžem takto získať nadhľad, pozrieť na veci z iných uhlov, lepšie chápať iných ľudí. Vtedy som si uvedomila, že moje príbehy by mohli pomôcť aj iným.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Do svojich textov zvyknem zakomponovať udalosti či okolnosti, ktoré ma trápia a dotýkajú sa ma, ale aj svoj názor a postoj k rôznym témam. Vidno to aj na mojej práve vychádzajúcej knihe Do neba ma nevezmú.

Všetky tri hlavné hrdinky si nesú vo svojom vnútri traumy, s ktorými sa musia postupne vyrovnávať. Celá kniha je vlastne o prekonávaní prekážok a svojich vlastných hraníc, o vnútornom boji, o strácaní i nachádzaní.

Chcela by som veriť, že moja kniha ľudí poteší, zaujme a dodá im silu pri prekonávaní samého seba. V tom sme si všetci podobní, neradi vystupujeme zo svojich komfortných zón, neradi sa púšťame do nových vecí, nie sme ochotní riskovať neúspech. Ale práve prostredníctvom neustáleho prekonávania prekážok a posúvania svojich vnútorných nastavení, sa môžeme stať zrelšími a lepšími, ja v to aspoň verím. Všetci sme na ceste.

Lenka Fábryová

Lenka Fábryová

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Rada píšem. Príbehy, poviedky, úvahy, recenzie. Publikujem aj na www.gretafabry.sk, na instagrame, FBa na youtoube kanáli : Audiopríbehy Gréty Fábryovej.Práve mi vychádza kniha DO NEBA MA NEVEZMÚ Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu